Saturday, May 15, 2010

DAH 15 TAHUN...

Pejam celik dah 15 tahun usia perkahwinan saya, dikurniakan Allah 5 orang anak lelaki..saya amat bersyukur! Dalam tempoh 15 tahun ini menipu lah jika saya katakan yang semuanya manis2 belaka. Ya, yang manis memang ada, terlalu banyak tapi tak lupa jugak yang pahit, masam, masin pun banyak juga melanda. Semua ini sebagai asam garam dalam kehidupan. Macam dalam masakan juga, ada perencahnya kan! Setiap manusia di muka bumi Allah pasti akan diuji dengan pelbagai cara. Alhamdulillah, saya pernah melalui ujian yang amat hebat dan redha atas apa yang berlaku. Pasti ada hikmah disebaliknya dan Allah takkan menguji saya sekiranya saya tidak mampu melaluinya. 

Alhamdullillah, Allah memberikan kekuatan pada diri saya untuk meneruskan apa yang saya rancangkan selama ini. Dengan kehadiran suami di sisi, kami saling melengkapi antara satu sama lain. Memang kita berdua bukan manusia yang sempurna tapi gandingan antara kita telah menyempurnakan semua kekurangan itu... Sambutan ulangtahun di restoran kami je, dalam suasana kelam kabut dan jeritan anak2 yang dah penat menunggu sempat jugak kami siapkan serba sedikit untuk hidangan sekeluarga.. 
 
Ayam golek air tangan hubby...

Pulut kuning...

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...